Sunday, September 25, 2011

Barbacoa al Riu

Ahir va ser una dia força interessant en terres de Kentucky. Ens vam llevar a una hora decent, i ens vam dirigir a Paducah, la ciutat més gran que hi ha aprop nostre. Si voleu saber més sobre la ciutat, cliqueu aquí.

Al sud dels Estats Units els hi encanta la barbacoa, i hi fan festivals dedicats amb concursos inclosos per veure qui fa la millor barbacoa... I això és el que vam visitar aquest dissabte. La Barbacoa al Riu de Paducah, Kentucky. És una de les coses més interessants que passen per aquí, així que no em jutgeu... Hi vam anar per passar l'estona i menjar bona barbacoa.

Menjant Costelles a la Brasa
 L'amo d'una de les paradetes de Barbacoa més populars del festival és amic d'en Brandon, i hem estat pensant que podria fer-nos el càtering per al casament, així que vam decidir visitar la seva paradeta a veure si hi era per poder parlar amb ell un moment i decidir quan anem al seu restaurant de Mayfield per triar el menú. I oita quina sorpresa! Ens el vam trobar tot enfeinat buidant un garrí. Val a dir que ens va donar un tallet de la carn del garrí per provar-lo i era la carn de porc més bona que he tastat en ma vida!!!


Ja se que la foto és una mica fastigosa, però volia que tothom veiés com ho fan... Jo tampoc tenia ni idea de que es feia així. Jeje
Quan ja marxavem cap a casa, vam passar per el costat d'on hi tenien tot de paradetes amb tot tipus de postres... cotó de sucre, gelat, oreos fregides (no tinc massa clar si són per postre, o simplement són fastigoses i tòxiques) i.... cheesecake on a stick!!! En altres paraules, pastís de formatge en un pal. Jajajaja! La veritat és que no m'en vaig poder estar i me'n vaig comprar un... Estava boníssim!!!!! I vaig acabar tan plena que vaig dormir tot el camí de tornada a casa. 


I així és com es converteix una Catalaneta maca i saludable en una Semi-Americana grassa i amb colesterol!!!!

Espero que tothom hagi tingut un bon cap de setmana!!!







Hora: 14.35
El Temps: 17ºC, Plujós
Vista des de la Finestra de Casa: ------------->  


 



1 comment:

  1. jajajaja, em sembla molt bé, pero no mengis massa que no entrara el vestit. Petons mamiiiiiiiiii

    ReplyDelete