Friday, September 23, 2011

29 Dies per al Casament!!!

Bé catalanets i catalanetes... Finalment tinc una mica de temps per a començar aquest blog!!!!

Només falten 30 dies per al casament, i les coses van més que bé. Com que estic de"vacances" (queda molt millor que dir que estic a l'atur, no fotem) he tingut força temps per a fer a fer bestieses diverses, com ara floretes de paper, floretes de tela, rams de flors, boles de flors... 

Boles de Flors per Decorar la Cerimònia


Vaja, que m'ha agafat la dèria de ser creativa i fer la majoria de decoracions jo mateixa. Estalvio diners, i m'entretinc. A més, si les coses fallen i tot s'esboçina, només em podré culpar a mi mateixa! Cosa que és millor que culpar a algú a qui li has pagat inimaginables quantitats de diners perquè et fes el mateix que et podies haver fet tu mateix amb una mica de recerca i paciència...


El Meu Ram de Flors



Els rams de flors he acabat encarregant-los a una noia que els ha fet preciosos, i a bon preu. Vaig intentar fer-me'ls jo mateixa, però no ens enganyem, no sóc tan manetes.





Pel que fa a altres coses de la vida que no tenen res a veure amb el casament, tot està força tranquil. Estic traduïnt un llibre d'una autora catalana que viu als Estats Units del català a l'anglès, no l'he de lliurar fins a finals de Desembre, així que m'ho estic prenent amb calma (potser una mica massa) i em dedico també a fer altres projectes de traducció més curts que em van sortint de tant en tant, com ara ahir.
Em vaig passar el dia fent una traducció d'un manual d'empleats d'una empresa de Nova York. Va ser força estressant perquè la feina s'havia de lliurar aquell mateix dia, però amb bona voluntat i perseverància vaig ser capaç d'acabar la meva feina a temps, lliurar el document i conduïr dues hores fins a Evansville (Indiana) on dono classes de patinatge els dijous al vespre. Però més sobre aquest tema en un altre blog...
Un altre fet rellevant del dia d'ahir va ser el correu que vaig rebre!!! Els pares m'estan enviant uns quants sobres de productes il.legals per al convit del casament. Que vindria a ser diversos embutits catalans i paté. Bé, el paté no és per al casament, sino per a la meva golosia diària. Tan bon punt em va arribar el paquet, em vaig fer un esmorzar deliciós!! Paté picant i Filadèlfia. Són els petits plaers el que fan d'un dia qualsevol un dia inoblidable...



Bé, és hora de que vagi acabant. No sé si algú llegirà el meu blog, però si algú ho fa, deixeu comentaris, suggerències de les coses que us agradaria que us expliqués de la vida americana, etc. No us talleu.
I si voleu que us arribin els nous blogs que vaig escrivint directament a la vostra adreça de correu electrònic, simplement apreteu al botonet de la dreta que diu Subscribe via Email, i llestos!!!
Bon Cap de Setmana a tothom, i bona Merçè!!!!!!




Hora: 11.26
El Temps: 18ºC, sol i núvol
Estat de la Mar: Ni idea, però l'estany és pla.
Vista des de la Finestra de Casa: ---------------->


2 comments:

  1. un.... dos...... tres.... proves......proves....si...si... un dos..... proves

    Lola

    ReplyDelete
  2. Ha funcionat ¡¡¡¡ Laia m'agraden les teves flors son molt boniques i originals, has tingut bones idees, veuras com tot quedarà molt bé i molt teu. Amb fa llastimeta no viureu ben aprop i poder-te ajudar, però estic il·lusionada i contenta de poder seguir les vostres coses a traves d'aquest bloc.
    No menjis aquestes marranades, espera sempre el teu pernil, pate picant i fes .
    Un petonàs... de tots i fins aviat
    Lola

    ReplyDelete